W piątkowy wieczór (13 stycznia 2017r.) nastąpi przerwa serwisowa w działaniu części sprzedażowej systemu PEKA
W celu podwyższenia standardu funkcjonowania systemu PEKA, w piątek (13 stycznia br.) przeprowadzone zostaną prace serwisowe. W związku z tym, od godziny 20.00 nastąpi przerwa w działaniu części sprzedażowej systemu PEKA.
13 stycznia o godz. 20.00 rozpocznie się przerwa serwisowa w działaniu części sprzedażowej systemu PEKA. Nieczynna będzie strona internetowa www.peka.poznan.pl, niemożliwy zatem będzie zakup i przedłużenie biletu okresowego, doładowanie konta tPortmonetki, czy przesłanie reklamacji przez Internet. Nie będzie można również kupić biletów na kartę PEKA w Punktach Sprzedaży Biletów zarządzanych przez ZTM oraz gminy Swarzędz, Kleszczewo i Tarnowo Podgórne.
Bez zakłóceń będzie funkcjonowała sieć Punktów Sprzedaży Biletów zarządzana przez Mennicę Polską S.A. Działać będą również biletomaty stacjonarne, w których można kupić bilety jednorazowe, doładować tPortmonetkę, kupić lub przedłużyć bilety okresowe (płacąc kartą lub gotówką).
Zobacz, gdzie kupisz bilet w piątek, po godzinie 20.00
Przerwa serwisowa nie ma wpływu na działanie czytników karty PEKA w pojazdach, które funkcjonują niezależnie. Mogą jednak pojawić się kłopoty z transferem biletów kupionych przez Internet w późnych godzinach popołudniowych.
Zakończenie prac planowane jest na godzinę 4.00 w sobotę, 14 stycznia.
Za niedogodności serdecznie przepraszamy.